Search
Close this search box.

EN

سوپاپ فلنج دار

Foot Valve

اطلاعات محصول

فشار: PN 10 – PN 16

سایز: DN 50 – DN 600

جنس بدنه: چدن، فولاد، استیل

سوراخکاری فلنچ ها: مطابق با استاندارد DIN EN1092-1 (DIN2501)

پوشش رنگ: کلیه قطعات توسط رنگ پودری به روش الکترو استاتیک پوشش داده می شوند..

گستره کاربرد: مورد استفاده برای آب و فاضلاب، مشتقات نفتی.

مشخصات سوپاپ فلنج دار

اگر بخواهیم در مورد سوپاپ فلنج دار صحبت کنیم ساده ترین تعریفی که در صنایع مختلف مانند صنایع آب و آبرسانی، نفت و گازوئیل برای آن میتوان داشت این است که  سوپاپ فلنجدار به دستگاهی گفته می شود که در بین پمپ و چاه قرار میگیرد و باعث جلوگیری از برگشت سیالی که در لوله (فاصله ته چاه تا پمپ) قراردارد به سمت چاه میشود تا بعد از خاموش شدن پمپ به همان صورت در لوله باقی بماند، زمانیکه پمپ دوباره روشن شود دیگر نیازی به منتظر ماندن برای رسیدن آب به پمپ نیست و به همین دلیل دیگر فشاری به پمپ وارد نمیشود.

کاربرد سوپاپ فلنج دار

سوپاپ های فلنج دار تولید شده در گروه تولیدی صنعتی شیدایی مطابق با استاندارد DIN EN1092-1 (DIN2501) در دو سایز DN50-DN600 طراحی و به بازار عرضه گشته است و شما عزیزان در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول  میتوانید از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

گروه تولیدی صنعتی شیدایی از جمله شرکت های فعال در زمینه تولید شیرآلات صنعتی است که نزدیک به نیم قرن سابقه در این زمینه دارد و در تمام این سالها سعی داشته به بهترین نحوه، با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند.

اجزاء داخلی‌ این سوپاپ ها از آلیاژ آلمینیوم مقاوم تهیه شده که هنگام کار و در زمان عمل باز و بسته شدن به دلیل عدم جذب رسوبات و مقاوم در مقابل خوردگی،کیفیت مطلوب و ایده‌آل خود را بروز می دهد.

توریهای استفاده شده در سوپاپ‌های فلنجدار از نوع فولاد استیل و بنا به سفارش مشتری گالوانیزه می‌باشد. واشرهای آببندی مورد استفاده در میان قطعات چدنی از مدل لاستیک منجیت دار می‌باشد. پوشش رنگ کلیه کلیه قطعات توسط رنگ پودری به روش الکترو استاتیک پوشش داده می شوند.

محصولات گروه تولیدی صنعتی شیدایی

پس از سالها فعالیت در زمینه تولید شیرآلات صنعتی در حال حاضر گروه تولیدی صنعتی شیدایی این افتخار را دارد که محصولات مختلفی را با کیفیت بسیار بالا به مشتریان خود ارائه دهد و شامل لیست زیر میشود.

امتیاز دهی از راست به چپ است.
[مجموع: 48 میانگین: 4.8]
Call Now Button