Search
Close this search box.

EN

اتصال قابل پیاده شدن

Dismantling Joint

اتصال قابل پیاده شدن - گروه تولیدی شیدایی

اطلاعات محصول

فشار: PN 10-PN16-PN25

سایز: DIN EN1092-1 (DIN2501)  DN50-DN2000,

سوراخکاری فلنچ ها: مطابق با استاندارد.

پوشش رنگ: کلیه قطعات توسط رنگ پودری به روش الکترو استاتیک پوشش داده می شوند.

گستره کاربرد: این نوع اتصالات جهت جدا شدن شیرها از خطوط لوله می باشد. از طریق پیچ ها جنس فلنچ ها و لوله ها در فشارهای PN10-Pn16-PN25 از فولاد می باشد.

 

اتصال قابل پیاده شدن چیست؟

اتصال قابل پیاده شدن در واقع به ابزاری گفته میشود که برای ایجاد فضای کاری مناسب در خط لوله جداسازی شیرآلات از خط انتقال مورد استفاده قرار میگیرد. اتصال قابل پیاده از خط لوله را جدا می کند که این عمل به کمک پیچ و مهره های اتصال پیاده شونده انجام میشود.

اتصال قابل پیاده شدن یکی از مهمترین اجزا در صنایع تاسیسات و شیرآلات است و ما در گروه تولیدی صنعتی جواد شیدایی طی این سالها سعی در ارائه این محصول به بازار با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت داشته ایم.

اگر بخواهیم ساده تر در مورد اتصال قابل پیاده کردن صحبت کنیم باید به شما بگوییم که همه ما می دانیم لوله و اتصالاتی که از جنس فولاد هستند قابل تغییر اندازه نیستند، بنابراین برای مواقعی که نیاز به فضای بیشتری برای بستن شیرآلات داریم نمی توان لوله و اتصالات را جابجا کرد و در صورت وارد کردن فشاری بیش از اندازه منجر به تغییر شکل و شکسته شدن لوله ها می گردد ، در نتیجه نیاز به وسیله ای داریم که قابلیت تغییر اندازه و تغییر طول را داشته باشد.

بسیاری از مواقع یکی از شیرآلات و یا دستگاه هایی که در مسیر لوله کشی می باشند نیاز به تعمیرات و یا حتی تعویض دارند و می بایست از خط لوله جدا شوند.
در این صورت اگر وسیله ای با قابلیت تغییر طول در خط لوله نداشته باشیم نمی توانیم شیرآلات را از مسیر خارج کنیم و با تغییر طول ( کاهش طول ) می توان شیر مورد نظر را از خط خارج کرد.

کاربرد اتصال قابل پیاده شدن

– هنگام نصب شير آلات و اتصالات در محل هاي خود با استفاده از اتصالات قابل پياده كردن فضاي مناسب كاري در اختيار قرار مي گيرد.

– همچنين در مواقعي كه نياز به جدا كردن شيرها از خط لوله باشد. ميتوان با كوتاه كردن طول اتصال قابل پياده كردن شيرها را به سهولت از خط لوله خارج نمود.

– مورد استفاده برای سیالاتی با دمای کاری حداقل ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد. (در غیر این صورت طبق سفارش قابل تامین می باشد).

چرا از اتصالات قابل پیاده شدن استفاده می کنند؟

۱– اصلاح کسری احتمالی طول خط لوله

۲- تعدیل نیروهای شعاعی و محوری وارد بر شیرآلات

۳- ایجاد اتصال صلب بین شیر و خط لوله

۴- تسهیل در نصب و جداسازی شیرآلات از خط لوله

امتیاز دهی از راست به چپ است.
[مجموع: 22 میانگین: 5]
Call Now Button