Search
Close this search box.

EN

قیمت دریچه منهول چدنی

قیمت دریچه منهول چدنی

دریچه منهول چدنی یکی ازپرفروشترین دریچه ها در جهان است که در ابعاد مختلف قابل تولید و عرضه به بازار هستند و در تمامی کشورها تولید و مورد استفاده قرار میگیرند. گروه تولیدی صنعتی شیدایی از جمله شرکتهای فعال در زمینه تولید شیرآلات صنعتی است که با بیش از نیم قرن سابقه در این زمینه همواره سعی داشته با رعایت تمامی استانداردها محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کند. در این مقاله میخواهیم در مورد قیمت دریچه منهول چدنی و هر انچه لازم است در مورد این محصول بدانید توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

 

دریچه منهول چدنی و انواع آن

دریچه منهول یا دهانه آدم رو (درب منهول) به دریچه ای گفته میشود که بر روی منهول (انواع منهول فاضلابی ، منهول مخابراتی ، منهول برق) استفاده می گردد. این دریچه ها جهت جلوگیری از سقوط افراد و اجرام به داخل منهول و همچنین دسترسی و بازدید به منهول که انواع قفل دار و ساده یا آبرو را شامل می گردد مود استفاده قرار میگیرند و دارای انواع مختلفی هستند که شامل موارد زیر میشود و جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید روی نوع مورد نظر کلیک کنید:

که هر کدام نيز سايز و اندازه ی خود را دارد ولی ابعاد 60 سانتيمتری و 80 سانتيمتري از همه پر رونق تر است. شما عزیزان میتوانید هنگام سفارش ابعاد مورد نظر خود را اعلام کنید تا دریچه منهول مورد نظرتان با سایز دلخواه ثبت و تولید شود.

برای دسترسی به تاسیسات زیر زمینی در سطح زمین از دریچه هایی که از جنس بتن، چدن ،چدن بتن، پلی اتیلن و کامپوزیت و کامپوزیت بتن می باشد استفاده می گردد. استفاده از درب منهول بتنی و چدنی و یا حتی کامپوزیت باعث می شود آنها ارزان قیمت ، قوی و سنگین باشند.

در مکانهای با ترافیک ماشین های سنگین از درب هایی استفاده می شود که معمولاً وزن آنها بیش از 113 کیلوگرم (249 پوند وزن) است. این وزن بالا باعث می شود در هنگام عبور و مرور از روی آنها ، در جای خود محکم بمانند و باز کردن آنها برای افراد غیرمجاز و بدون ابزار مناسب برای خرابکاری در تاسیسات زیربنایی مشکل ایجاد می کند. از سایر کاربردهای درب منهول می توان به انتقال آب باران سطوح و معابر به سیستم فاضلاب اشاره نمود.

کاربرد دریچه های منهول

دريچه های منهول با توجه به نیازهای شرکت کارفرما (آب و فاضلاب، مخابرات، گاز و برق) و بر اساس محلی که باید نصب شود (پياده رو، خيابان، اتوبان بين شهري و درون شهري و فرودگاهي ) و نيز لوگوی شرکت هاي مجری و پيمانکار در اندازه ها و کلاس هاي متفاوتي تولید و به بازار عرضه میشوند. کاربرد هر کدام از دریچه های منهول در هر قسمت از شهر متفاوت است , اين پوشش در مکان هايی مانند اتاق بازرسی براي فاضلاب، شهرداری، کابل کشی برق زيرزميني، کابل کشي مخابرات و تاسيسات آب، گاز و نفت به کار مي روند. همچنين مي تواند ظاهر باغ ها و خيابان ها را زيبا سازد.

 

قیمت دریچه منهول چدنی

برای تعیین قیمت دریچه منهول چدنی نیاز به بررسی فاکتورهای متفاوتی است که موارد زیر را در برمیگیرد و تاثیر مستقیم در قیمت این محصول دارند:

  • سایز دریچه منهول
  • متریال و عناصر بکار رفته در تولید درب
  • بار ترافیکی دریچه تولیدی

در حال حاضر با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد شما عزیزان میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا چت آنلاین از طریق واتساپ استعلام قیمت جهت خرید دریچه منهول چدنی مورد نظر خود را داشته باشید و مشاوره دریافت کنید.

محصولات تولید شده در گروه تولیدی صنعتی شیدایی با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای موجود در سطح جهانی با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه میشوند.

 

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.
[مجموع: 10 میانگین: 4.6]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button